Oefeningen

zaterdag 26 februari 2011

Achterkant voor de huisjesquilt!

De top van de huisjesquilt is bijna klaar, en nu  moet ik nog stof voor de achterkant kopen!
Maar welke kleur zou er het beste bij komen?
Morgen gaan we naar de Handwerkwerkbeurs in Zwolle, dan zal ik eens kijken wat er allemaal is!
Deze quilt is met de hand in elkaar gezet en ik wil hem ook met de hand quilten, dan moet het wel een lekkere zachte stof zijn!

              Allemaal verschillende kleuren rood, oranje/rood, en rose met creme en ivoor!!

1 opmerking:

Floor zei

Hallo Betsie,
Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Ik zal Sadie aan mijn lijstje toevoegen, maar weet nog niet wat ik ga kiezen.
Ik heb jouw blog ook helemaal bekeken en zag dat je - net als ik - nog maar pas begonnen bent met bloggen. Ook nog niet zoveel gequilt, maar je eerste quiltje vind ik heel mooi van kleur hoor.
Dat had ik ook met mijn eerste quiltje (klik op diashow). De stofjes waren niet zo naar mijn zin, maar ik ben er toch erg aan gehecht.
Veel succes met bloggen!
Groetjes,
Floor