Oefeningen

vrijdag 5 februari 2016

"Warme truiendag"

Vandaag is het Warme truiendag, en daarom wil ik jullie een trui laten zien die mijn moeder minstens 52 jaar geleden  heeft gebreid,... speciaal voor op het ijs! 
Ik weet dat het een iers patroon is, maar in welk blad het stond weet ik niet meer!
Zelfs een volle bol wol heb ik er nog van!
Het garen is van de 3 Suisses.

Als ik hem nu zou aantrekken, dan ben  ik net een   knakworstje!      

Zo'n mooi patroon!
 

Weinig verkleurd!
Hij is en blijft zo mooi, ik zal hem ook nooit wegdoen!
Over 2 jaar is de trui net zo oud als mijn moeder geworden is!
Het is een dierbare herinnering!

Groetjes van Betsie!


 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie trui een heerlijke herinnering aan je moeder, wees er maar zuinig op.
Groetjes Gea

Hermie zei

Wat knap dat je die trui zo goed hebt bewaard. Hij is ook heel erg mooi gebreid.

Kantvreugde zei

Prachtige trui...
Groetjes Rita.