Oefeningen

donderdag 7 april 2011

"Grijpbal"

Bij Annelies zag ik dat ze een bal gaat maken, deze heb ik ook gemaakt voor onze kleinzoon!
En omdat de bal nog niet op m'n blog staat, dacht ik, laat ik het daar vandaag ook maar eens over hebben!

      
        Hij is gemaakt uit de restjes van de lapjes die over waren van een Boxkleed!

               
Er waren nog meer restjes over, waar nog een bal van gemaakt werd!



En er zitten nog lapjes in het boxkleed, voor bij Opa en Oma in de Box!


De boxkleden zijn machinaal gemaakt, en ook doorgestikt, gevuld met een lekkere dikke vulling!

Inmiddel wordt de box niet meer gebruikt , maar het boxkleed doet nog steeds dienst!!!!

Zo, dat was het voor vandaag!

Fijne zonnige dag vandaag!

2 opmerkingen:

Annelies zei

Wat leuk dat je de bal op je blog hebt gezet. Ik heb er eerder een paar gemaakt, maar ze niet op de foto gezet. Leuke baby-spulletjes.

Anoniem zei

Is er een patroon van die grijpballen?