Oefeningen

woensdag 26 januari 2011

Wasklemmen

Kijk, mijn man heeft een heel mandje vol wasklemmen gemaakt voor mij, deze kunnen er zó opgezet worden, zonder te knijpen, zoals met wasknijpers wel moet!
Een uitkomst voor iemand met atrose in hun handen, knijpen is dan  overbodig!!!
Ik ben er reuze blij mee! 
                             

      
Daar hang ik al een paar jaar m'n was mee op, tenminste als het buiten mooi weer is, anders gaat het in de droogmachine!

                                                      b.v dit wasje!!!

                                                 
                                                     "Overals van Opa & Nori"
                                                          
                                    
                                          

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Bedankt voor de lieve reactie op mijn blog! Wat woon jij mooi zo met die bomen! Dat kleine quiltje voor op de wc vind ik helemaal geweldig,is dat een eigen ontwerp?

Aritha Vermeulen zei

Mag ik je foto van de reuze wasklemmen lenen voor mijn blog?